tisdag 18 oktober 2011

Släng dig i väggen

Det är precis vad jag har lust att göra med datorn just nu.

Jag har en brådskande inbjudan till USM som ska göras, och inte en j-la hemsida fungerar. Jag kan inte få fram uppgifterna alls, och jag behöver dom. Eniro strejkar, hitta.se strejkar, motala.se strejkar. Nu ger jag upp!

Måste dock få inbjudan klar i morgon. Så nu får jag hoppas att jag lyckas då.

Har varit på en underbar hotellvisning i Norrköping. Vill ni besöka ett riktigt designhotell, inte betala skjortan och njuta av fantastisk mat - åk till The Lamp Hotell. Helt suveränt. Grattis Lotta & Co, ni har verkligen tänkt på varenda detalj.

I deras Delikatessen köpte jag med lite godsaker hem till kvällen. Ett gott vin avnjöts till delikatesserna och jag kan säga att nu mår vi bra.

Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar