onsdag 12 oktober 2011

Mitt i veckan

sitter jag i soffan när klockan är 06.40. Det är ingen vanlig dag, det är tandläkardags. 3:e genomgången av mina tandhalsar ska ske idag. Så jag har lite sovmorgon.

En kul episod utspelade sig här i natt. Jag vaknar av att maken är på väg upp, på med kallingarna och ut på toa. Sen hör jag hur han går ner i köket, kollar om Nisse vill komma in och så sätter han på kaffet. Vet ni vad klockan är? Jo 23.35, inte ens midnatt och maken trodde att det var dags att gå till jobbet. Hi, hi - snacka om att se fel på klockan!!! Han har dock inga problem att somna om, men det hade jag. Men visst är det lite roligt.

Ikväll ska jag bara vara. Har ett behov av att bara sitta lite i TV-soffan. Och ett nytt Buzzador-paket är på väg in. Vill du ha samma erbjudande som jag? Jag har fått ett gratis-medlemskap på Lovefilm.

Vill du också se film gratis, från Lovefilm? Gå in på deras hemsida, ange VAN1109 som kod och du får ett 2 månader långt medlemskap. Tänk vilken härlig filmhöst som väntar. 20.000 titlar att välja på, snabba leveranser och helt gratis. Klicka dig in, gå med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar