söndag 30 oktober 2011

Semestertripp

Idag åker vi till Åland med stora delar av klanen Alkeskog. Det ska bli kanonskoj att umgås ett helt dygn på båten. Vi får hoppas på glatt humör, god mat och dryck samt mycket av umgänge,

Gårdagskvällen bjöd på en spontanmiddag tillsammans med grannen Anette. Skönt - som jag sa till maken innan dukningen: Det är skönt att inte behöva göra sig till, det är ju bara familjen på middag i kväll. Och det är så det känns - vi tillhör samma familj! Härligt med sådana grannar.

Nu ska jag fixa lite handbollsinfo och sen är det dags att packa ihop sina saker inför kryssningen.

Here we come, have a nice day! Ta hand om varandra!

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni har en kul tripp med båten!
    Och att vädergudarna finn med er.

    Jag har lite knas med bloggers instrument panel. Funkar din som vanligt?

    SvaraRadera
  2. Hej! Vi hade trevligt, och vädret var med oss. Kul med en generationsresa. Min instrumentpanel strular också. Vet inte vad det beror på. Jag inser att jag måste lära mig lite mer om foto, framför allt från mobilen så att man lite snabbt kan lägga in bilder. Bloggen blir så mycket mer levande. Du skriver fortfarande så härligt. Hälsa familjen.

    SvaraRadera
  3. Skönt att vädret var med er!

    Jag har precis lärt mig att lägga ut bilder från mobilen, men inte hur man gör för att få bilderna där man vill! :)

    Tack för svar!
    familjen hälsar tillbaka!!

    SvaraRadera