lördag 29 oktober 2011

Varannan dag

Nu har inläggen bara kommit varannan dag. Ja, ni vet - det där med tiden. Den är knapp. Igår eftermiddag när jag kom hem fanns det en hel del mail som innebär omedelbara åtgärder. Omplanering av JSM i handboll, lägga ut info på hemsidan etc. Och jag hade inte lång tid på mig. Vi skulle jobba i Parken i går kväll.

Drygt 1.000 personer hittade dit och vi hade som vanligt en trevlig kväll. Kul att träffa herrlaget lite vid sidan av planen. Det är nya killar som jag inte känner och då är det skoj att träffa dem "off handboll". Och så fick jag trevliga pratstunder med tjejerna Annelie och Maria. Ni gör kanonjobb för vår klubb, glöm inte det!

Kl. 04.00 kom vi i säng, så det blev sovmorgon till 09.50. Sen körde vi igång städningen - för fy vad dammigt och skitigt det var här hemma. Nu är det fixat - så då tar vi o sticker i väg och kollar på handboll. Herrarna möter Linköpings Lejon. Hoppas nu att inte gårdagskvällens övning påverkar spelet. Lycka till killar. Och tjejerna spelar i Örebro - lycka till även ni!

Ha en skön lördag, sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar