söndag 2 oktober 2011

En helg rikare

i mitt liv. Fantastiskt glad att man får uppleva dessa guldstunder tillsammans med min älskade. Det är inte alla förunnat. Helger går bara så fort.

Idag gjorde vi årets sista svamptur (tror vi). Nu är det inte stor återväxt på svampfronten, men 3 timmars promenad, äggmacka och kaffe. Grannfrun var också med. Underbart!

Väl hemkommen väntade en annan grannfru på oss. Vi hjälpte henne att ta ner yttertältet till hennes husvagn. Så nu är det höst, vagnen ska snart på vinterförvaring. Solen sken, och jag sa att det är inte långt kvar till vårsolen börjar stråla och vagnen kommer på plats igen. Eller hur?

Kl. 15.00 träffades jag, Robban och Annci i vår klubblokal. Vi fick massor av dokument skapade till vår ledarpärm. Presentation av materialet sker på fredag kväll då det är ledarträff. Spännande att se vad alla tycker.

Nu har jag avnjutit en god potatisgratäng med kyckling och ett glas gott, rött vin. Sängen ropar snart för i morgon blir det tufft. Jag ska ta emot 11 st nyanställda på vår avdelning. Det kräver lite logistik. Jag håller tummarna för att jag inte glömt något, utan att de får ett bra bemötande och ett första gott intryck av Holmen IT.

Sköt om er, och kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar