fredag 19 augusti 2011

Ytterligare 1 vecka i bagaget

Ja, nu har det gått ytterligare 1 vecka. Vart tar tiden vägen? Det bara rusar iväg och hösten springer allt närmare.

Igår tog jag mig en tur till skogen, kände att jag behövde en rejäl promenad. Svamp fanns det, men turen grusades av att jag klantade till det. Klev rakt ner i ett kärr och sjönk till knävecken. Kändes läskigt, och faktiskt blev jag lite rädd. Man ska nog inte åka själv, tänk om jag fastnat. Fast mobiltelefonen hade jag i fickan om något skett.

Idag blir det jobb, och till kvällen ska vi prova lite nya grillrätter och bara mysa. Ta det lugnt, njuta och umgås. Helt enkelt ta eftermiddagen/kvällen så som det kommer. Och vi ser fram emot en helg som är nästan blank. Ett besök till Hallsberg på söndag, kolla in J och S nya hus, träffa barnen och avnjuta lunch ihop. Det är vad som finns på schemat.

Sköt om er, njut och hoppas ni mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar