måndag 15 augusti 2011

16 år

För 16 år sedan inträffade något av det mest underbara som hänt mig. Jag blev mormor!!! Till 2 underbara barn, Ellen och Victor. 2 personligheter redan från start. Små, små var de, ca 2.300 gr. Tänk vad fort det går. Idag är det deras dag, GRATTIS min älsklingar. Hoppas jag får krama om er snart!

En reflektion, ni börjar bli vuxna och ni har livet framför er. V har en flytt framför sig, tänk att börja gymnasiet i en ny stad. Vilken utmaning - att klara sig själv. Jag var också så gammal när jag flyttade och då hade jag er mamma i magen. Det var ingen som trodde att jag skulle klara rollen som mamma, och barnets underbara pappa möttes med samma frågor. Men vi fixade det! Jag önskar er allt bra nu och i framtiden och jag lovar att alltid finnas för er. Älskar er!

Jag måste också önska fam. Lorentzson (A är f.d arbetskompis med mig) lycka till! Idag går bilen från Sverige mot Tallin. Ny bostad, nytt land och nya utmaningar. Lycka till! Jag kommer att följa era äventyr och än en gång: LYCKA TILL!
Nu ska jag sätta igång att jobba, ha en skön dag och kramas mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar