torsdag 4 augusti 2011

Saknad?

Undrar om det är någon som saknat ett inlägg här från mig idag? I morse orkade jag inte blogga, hade inget att skriva och kände så här: Jag skiter i bloggen.

Så har det blivit eftermiddag och jag har tänkt om. Jag skriver väl lite. För mig själv, till mig själv- då känns det bra!

Vet ni vad - igår hade vi garagerensning. Så skööööönt! Vi har en massa kvar att köra till återvinningen, lite att lägga ut på blocket och lite sparat. Till salu är en motionscykel från Stiga, anno 1972 med originalbroschyr till. En Brio sittkärra, anno 2005, helt felfri. Någon som vill ha? Tror ni att vi kommer att sakna något av det vi slängt?

I går kväll var vi hos ett par grannar för att bada i poolen. Kanonskönt, trots att det nu inte behövs någon pool, det är ju 24 grader varmt i vår fina sjö. Men det var mysigt och vi bjöds på en underbar sallad och god dryck.

Idag har vi slutfört lite projekt gällande målning, klippt gräset, kört till soptippen, badat och haft det skönt. Vi laddar också inför morgondagens tur till Skåneland. Vi åker till Kristianstad över helgen. Ska bli kul att träffa alla där nere och vi hoppas att vi får fint väder även där,

Ta hand om er, njut och kramas lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar