onsdag 10 augusti 2011

Slarv av mig

Jag skulle skicka in en ändringsanmälan gällande vår stugförening till myndigheterna. Jag fyllde i blanketten, skickade den och har väntat, väntat och åter väntat på bekräftelse. Men vet ni vad? Jag skickade den till länsstyrelsen istället för lantmäteriet. Inte konstigt att jag inte fått någon retur. Nu får jag börja om processen. Hur kan detta ske för mig? Jag som brukar ha stenkoll, men inte!

Igår fick jag en ny frisyr, kort-kort kallas det för. Det ska vara så nu, sa min frisör och jag tycker ju att det är ganska skönt. Så sagt och gjort, hon klippte kort-kort och jag är ganska nöjd. Nu håller man sig skaplig ett par veckor i alla fall, sen kommer de grå att synas igen.

Nu måste jag sätta igång dagens arbete, ta hand om varandra och vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar