onsdag 24 augusti 2011

Energikick

Gårdagens möte med mina kompisar från Expert-tiden gav mig som vanligt en riktig energikick. Tänk vad mycket goda vänner betyder. En bit god mat, och mycket prat. Jag blir så glad av dessa möten. Tack tjejer, ni är otroliga och roliga!

Maken hade skruvat mer på altanen och grundmålat allt som ska rama in altanen. Han hade inte tänkt på att solen fortfarande är stark. När jag kom hem så var hans kroppsfärg illröd, åtminstone ryggsidan. Och då menar jag verkligen illröd. Tänk på det - solen är fortfarande starkt. Nu var det tur i oturen att han redan hade lite grundfärg, så han hade inte ont. Vi får väl se om han kommer att "fjälla" snart! Kan det var hans fåfänga som gjorde att han var så mycket i solen förresten? Han kanske vill visa sina arbetskamrater hur fint väder han haft på sin semester, hi hi!

Nu tar jag tag i dagen, jobbar på och så får vi se vad som händer. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar