måndag 8 augusti 2011

Åter i tjänst

både privat och jobbmässigt är jag idag. Den privata delen är bloggandet och jobbmässigt är jag i Norrköping. Ska börja en ny tjänst på Holmen IT idag, men vi kommer att smyga igång det jobbet. Jag har en massa kvar att göra på den gamla tjänsten, så vi tar det lite easy under augusti.

Vi har haft en underbar helg i Skåneland. Tack R o J för er underbara gästfrihet. Man känner sig så välkommen, och trots er stora belastning när det gäller jobb, så har ni tid för oss. Beundransvärt!

Vi passade på att träffa svärmor, vi "sprang" på stan, shoppade och det årliga besöket på trädgårdsbutiken Solhaga. Deras rea är så här års, och vi fyndade lite växter och krukor. Woops vad kul med lite nytt, till den nygamla altanen. Ikväll ska det planteras. Jag ska försöka bättra mig på att fotografera, så att ni får se lite bilder på vad jag pratar om här.

Svampskogen fick ett besök i går eftermiddag när vi anlänt tillbaka till Motala. Men fångsten var inte stor. Tror att vi var lite trötta också, men skogen lockar oss verkligen. Kan inte gå en helg utan att besöka den.

Nu sätter jag igång med dagens jobb, sköt om er och ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar