torsdag 17 juni 2010

Vilka dagar

Helt otroligt vilka dagar vi haft - massor av gäster på hotellet - alla i stort sett nöjda och över förväntan nöjda. Det gläder mig!

Men vi har också drabbats av tragedi - en gäst - en schweizare är försvunnen. Sällskapet på 12 personer har varit här i 7 dagar för att golfa. I förrgår försvann en deltagare - och han är fortfarande borta. Det är faktiskt riktigt otäckt. Och stackars de övriga deltagarna. Men vad ska man göra. Mannen är 57 år gammal, och vi eller polisen vet inte vad som hänt. Hoppas att vi får svar - oavsett om det är positivt eller negativt.

Nu stundar Vättern rundan - så förvänta er inte att jag hinner skriva i bloggen. Vanligt jobb på hotellet, chefsfunktionär för nummerlappsutdelningen i morgon kväll 22.00 till lördag morgon 06.00, yngsta dottern cyklar, hennes familj finns hos oss (i sin egen husvagn förstås) vi ´fixar bara lite mat till i morgon kväll. Men den ska vi ju själva i alla fall. Tror jag är slut som människa på lördag e.m och då måste jag jobba på hotellet.....

Nu säger jag godnatt, ska snart upp igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar