fredag 4 juni 2010

Fredagsmorgon

Sista arbetsdagen den här veckan, eller kanske inte? Det ser ut som caféet, som även ska bli reception inte kommer att bli klart till den 10:e, och nu måste plan B läggas. Hur tar vi emot gästerna om inte receptionen blir klar? En bra plan måste smidas.....

Har massor med systemfrågor kvar också. Dessa måste lösas. Hur hänger alla system ihop? Trots att jag försökt att sätta mig in i frågorna, så hänger en del utanför mitt huvud. Hur ska jag ta hand om det?

Jag är ju faktiskt "bara praktikant", kanske inte ska bry mig? Fast så gör ju inte jag, jag vill att allt ska bli bra för alla. Raskt till jobbet - NU!

2 kommentarer:

  1. Vem vill inte ha en engagerad person i sin personal? Jag hoppas för Din skull att arbetsgivaren förstår Din potential trots att Du bara är "praktikant"!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas också det. Kram till er alla nere i Skåne.

    SvaraRadera