söndag 13 juni 2010

Jobbsöndag

Kom till jobbet 06.15 och jag ska vara här till runt 15.30. Har en underbar man sköter allt hemma när det är så här mycket. Idag kommer han ner till mig så att vi kan äta lunch tillsammans. Härligt!

Jag kommer att vara kvar på hotellet i 3 månader. Jag har fått en projektanställning, sen får vi se hur det går. Hoppas att jag kan visa att vi kan utveckla och sälja in anläggningen. Har mycket idéer i huvudet som jag hoppas få förverkliga under dessa månader. Lite tufft att inte ha någon semester med älsklingen i sommar - men vad gör man inte för att ha ett jobb. Vi får ta igen det senare. Och så får vi njuta av att vi bor så härligt, och kan ha sköna sommarkvällar i svenska naturen.

Nu åter till jobb.......

2 kommentarer:

  1. Vilken kommer Din funktion att vara de närmsta 3 månaderna?

    SvaraRadera
  2. Min funktion kommerm att var att vidarutveckla rutiner och strategier. Samt lära upp alla ide systme vi sjösatt. Försöka att dra in pengar tillverksamheten. Hur går det för er? Kram från oss i Motala

    SvaraRadera