onsdag 9 juni 2010

Onsdag morgon

Regntunga skyar över Motala idag. Det är inte skoj nu när cykelveckan står för dörren. I helgen Tjej-Vättern och Halv-Vättern och sen är det dags för stora Vätternrundan nästa helg.

Idag ska datorer och telefon installeras på hotellet. Hoppas nu att allt flyter som det ska, men vi har så duktiga och driva tekniker från företaget vi valt att samarbeta med. Känner mig trygg, de tycker aldrig att jag ställer dumma frågor, oteknisk som jag är. Det är killar det!

I övrigt inväntas saker till hotellrummen, lite ska komma med expressleverans från Spanien. Ska bli spännande att se om det verkligen fungerar.

Nu drar jag till jobbet, dan före dan!!!

3 kommentarer:

  1. Vad ska Du göra när hotellet öppnar och dagen efter och nästa dag och nästa dag.........?

    SvaraRadera
  2. Hoppas bli kvar på hotellet....

    SvaraRadera
  3. Naturligtvis! Om inte annat bör det märkas att Du inte är där. Det var det jag menade, att Du var så engagerad inför öppningen, så man undrar om det var dit Du var på väg och sen intet mer. När får Du veta hur, när och var?

    SvaraRadera