torsdag 19 januari 2012

Vad ska man blogga om idag?

Total torka har jag. Känner att huvudet är tomt. Vad nu det kan bero på. Har visserligen tittat på när Sverige fick stryk av Tyskland i handboll, så jag kanske är lika tom som handbollsspelarna är.

Sitter framför brasan, njuter av ett glas vin och har ätit god mat. Det är inte helt fel kan jag säga. Jag har också lite kolla på budgivningen på yngsta dotterns bostad. Hoppas det blir bra, och att hon hittar en ny bostad som kommer att bli toppen. Det är hon värd. Kämpar på som bara den, så någon gång blir det bättre. Det var erfarenheten som sa mig det. Erfarenhet som är värd att ha. Önskar självklart att det ska gå bra för andra dottern, och mina bonusbarn. Det är en stor lycka när alla mår och har det bra, eller hur?

Nu slutar jag detta korta inlägg och jag tänker kolla in Koloniomårdet Iris i 7:an. Lite mysigt faktiskt. Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar