torsdag 12 januari 2012

Glömde bort

att blogga igår. Undrar hur det kom sig? Lusten för att skriva kanske inte infann sig igår kväll. Men vad gör det? Jag tar igen det idag.

Haft en bra dag på jobbet, men resan hem var inte kul. Isgator runt om i hela Östergötland. Så lilla jag tog det försiktigt. Det innebar 1,15 timmar hem. Det är ju bra, jag kom hem. Viktigast av allt, eller hur?

Serverades rotmos och skinka, gud vad gott det är med husmanskost. Raggmunk och fläsk på lunchen, så idag var det verkligen husmanskostens dag.

Nu ska jag bara slappa i soffan, försöka sova bra för jag vet att det kommer en jobbig men kul helg. 90-årskalas för drygt 70 personer står på schemat. Tänk att få ha så många omkring sig när man blir så gammal. Jag vill bli så gammal, bara jag får vara frisk. En förmån tror jag.

Godkväll nu alla vänner, kramas lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar