söndag 29 januari 2012

Filmhelg

Det är inte ofta vi kollar film. Eller tidigare kanske jag säga. Nu börjar det bli film varje helg...... Den här helgen har ägnats Stieg Larsson-triologin. 2 delar - 1 igår och 1 idag. Riktigt bra filmer enligt mig. Maken som läst böckerna, tyckte också att de var bra.

Det är skönt att slappa och bara vara framför TV-skärmen. Måste dock erkänna att det gled ner lite godis i magen också. Det är inte bra!!!

Lite nytta har vi faktiskt också åstadkommit. Maken har pysslat med info till klubben och jag har ägnat mig åt jobbsökarsvängen. Ska ta lite till samfälligheten också innan det är slut för idag.

Lördagskvällen bjöd på gott umgänge med bästa A. Vi bjöd in till lite mat och dryck och det är så skönt att prata bort några timmar med henne. Ikväll blir det nog bara slappt. Att man kan vila så mycket, men jag tror våra kroppar behöver det. Vi har haft 2 helger som det varit full fart, så det var nog dags för vilopaus.

Nu börjar snart handbollsfinalen, jag hoppas på dansk vinst. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar