tisdag 17 januari 2012

En dag till förbrukad

eller hur sk man beskriva livet? Det har varit en helt vanlig dag på jobbet. Bara det att jag varit trött, sov oroligt i natt. Tror att jag var adrenalinstinn efter att ha blivit upphetsad av jobbsökande och lite jobbiga svarsmail. Eller var det något annat, sovit dåligt i alla fall. Det tog ut sin rätt idag. Blir säkert bättre i morgon.

Nu har jag ett val: Handboll live eller på TV? Ett svårt beslut, men till Sporthallen måste jag, domarpengar ska lämnas till div. 4-matchen. Men kanske bara se första halvlek för att sedan åka hem och se Sverige ta sig an Tjeckien. Hoppas verkligen på vinst för landslaget. Givetvis hoppas jag på vinst för tjejerna i MHK också.

Nu har maten sjunkit ner i magen, mätt och belåten, en stund i soffan innan jag far iväg. Sköt om er alla goa vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar