måndag 2 januari 2012

Nytt arbetsår

har startat idag. Det kändes som det startade bra. En dag fylld av uppgifter, det gillar jag.

Efter jobbet var det dags för fåfänga. Kortare frisyr, påfyllnad av färg och en trevlig, lugn stund med lite skvallerpress. Kom på mig med att läsa skvaller från oktober. Så jag blev inte särskilt uppdaterad vad som händer i kändissfären. Men vad gör det? Jag hade inte läst det förut och det fick mig att koppla av. Jag har dock en undran nu? Vad var det jag läste om? Kommer faktiskt inte ihåg ett dyft. Måste ha kopplat bort hjärnan.

Nu har jag serverats lite husmanskost - köttbullar, potatis och sås. Med lingon och inlagd gurka. Mums! Och vad tror ni jag har i handen? Jo ett glas rött!

Jag har också funderat över vilka som läser min blogg. Några trogna läsare vet jag vem de är. För de är snälla och ger kommentarer då och då. Men vem är de andra? Undrar om någon vågar ge sig tillkänna genom att lämna en kommentar?

Nu tar vi kväller, slappar lite framför TV:n och hoppas jag håller mig vaken så att jag kan se Kronjuvlerna på TV kl. 21.00.

Kram på er alla - vem ni än är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar