lördag 7 januari 2012

Derby-dags

Efter en skön fredagskväll, så vaknade vi vid 07.00, njöt av en god frukost och direkt for vi till ICA Maxi. Vad skönt det var att handla i lugn och ro i butiken. Hem igen, ner framför datorn där jag försökte att ändra lite här på bloggen. Men jag fattar ingenting av nya Blogger. Måste ge mig mer tid, eller också är alla hjärnceller borta.

Nu ska vi snart inta lite kaffe, färsk fralla och lösa melodikrysset. En uppladdning till dagens handbollsderby i Sporthallen krävs också. Vadstena HF mot MHK - så spännande. I Vadstena blev det hemmaseger, så nu hoppas vi på hemmaseger här i Motala. Hoppas vi fyller Sporthallen och att stämningen blir kanon.

Därefter måste jag ta tag i lite excel-jobb för föreningen. Ska ringa vår sekreterare och fråga om hon kan komma i eftermiddag. Får se vad vi klarar av.

Ha en bra dag, jag ska nu sätta på kaffepetter. Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar