torsdag 30 juni 2011

Bloggstopp

har det varit i dag. Blogger har haft problem. IGEN!

Vi hade en kanontrevlig kväll i går. Vi åt och drack mat på Verandan (hotellet som jag jobbade på förra året). Måste säga att servicen var OK, men det är inte OK att en rätt (av 5 möjliga) är slut kl. 18.15. Det måste förbättras. Sen gjorde de ett misstag till, som upptäcktes vid hemkomsten när vi skulle dela på notan. De glömde ta betalt för en flaska vin. Så får man inte göra - hur går det då med intäkterna?

Idag är Ellen hos oss och jobbar igen. Får se hur det går idag, hoppas att hon tycker att det är skoj. Hon började senare idag, så har jag tur kanske hon är kvar när jag kommer hem. En liten tackkram och kanske lite löneutbetalning idag? Tror att skulle vilja det!

Ikväll kommer min älskade att hjälpa vår granne att lägga golv i husvagnstältet. Blir kanonbra för henne att få det klart. Det är ju så att yttertältet är halva husvagnen och har man ett bra golv så underlättar det.

Och jag ska ta en rejäl dust med herr strykjärn. Som ni vet - inte min favoritsysselsättning - men nu måste jag. Vi ska ju packa i morgon, förresten det gör vi inte förrän på lördag förmiddag. I morgon njuter vi av att fira in semestern med god mat och dryck. Kanske lite goa vänner på besök också??

Min älsklingsvy. Lyx att se detta varje dag!
Nu kör vi på, nedräkningen börjar närma sig sitt slut - och jag ska på anställningsintervju efter lunch. Krama varandra!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar