torsdag 2 juni 2011

Sent idag

sätter jag mig datorn för att blogga. Jag har sovit över i Norrköping, eftersom vi hade personalaktivitet i går kväll,. Det blev en toppenkväll, många roliga skratt och dans. Allt funkade toppen och jag tror våra kollegor var nöjda med vårt arrangemang. Tack Mats och Susanne, det fixade vi bra!

På hemvägen idag blev det kalas för min älskade Pillan. Kul att träffa alla, och nu hoppas jag att hon får en rolig kväll tillsammans med tjejgänget och syster yster, Jessie. Jag tog med hennes barn till Vadstena och det är också så härligt, att få en liten pratstund under bilturen.

Väl hemkommen nu så är maken i målartagen och jag ska väl sätta lite fart under galoscherna kanske? Eller ska jag vila huvudet? Lite tungt är det, men självförvållat. Jag var dock klok nog att åka till hotellet redan strax efter midnatt. Hörde att kollegorna fortsatt till strax efter 02 i natt. Skönt att jag börjar bli vuxen, kan känna att nu är det läggdags. Så mycket bättre man mår....

Kram på er och ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar