tisdag 14 juni 2011

Man ska ha husvagn

fast det ska inte vi! Men min vännina ska skaffa sig ett hus på hjul. Och jag får äran att kolla på den först. Så vi håller tummarna för att de ringer idag och säger att: Kom och titta, kom och titta! Det blir kanonbra för I att ha ett hus på hjul, ställa på sin tomt som ligger granne med oss. Då kan hon njuta av lugnet och miljön hela sommaren.

Gårdagskvällen blev precis så trevlig som det brukar bli med dessa underbara tjejer. Glada skratt och få en uppdatering på vad som händer för oss 4. Annika var strong, hon cyklade hem till Ljungsbro. Bra gjort tjejen, hoppas motvinden inte var för hård mot dig.

Ikväll blir det fåfängan som ska få sitt. Ska till bästa Erika för att få naglarna fixade. Och sen hem för att göra ett bra schema för alla som ska jobba för MHK under Vätternrundan. Det är dags snart.

Nu kör vi (inte Vätternrundan), ta vara på dagen i Dag, kram

2 kommentarer:

  1. Var min kusin vitamin Lena med på tjejträffen. Vilka tjejer är det som brukar träffas?? Undrar fru nyfiken. Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Det var Monika Gustavsson, Mirja Hållen och Annika Malmström som jag träffade. De ger mig så mycket energi!

    SvaraRadera