onsdag 8 juni 2011

Åskväder

Vilket åskoväder det var i går kväll. I en och en halv timma, blixtrade, dundrade och skvalade det. Överallt ifrån kom blixtarna och det var aldrig tyst, utan mullrade hela tiden. Ett par tillfällen var åskan rakt över oss. Fy tusan, säger jag bara. Jag är inte rädd, men har respekt för dessa krafter.

Idag jobbar vi på som vanligt. Händer inte särskilt mycket just nu. Jag ska ta lite flexkomp i eftermiddag då jag ska träffa ett par som vill ha lite hjälp med födelsedagskalas. Spännande! Och sen är det utdelning av stipendier på Motala Tidning. Pojkar -98 i MHK får 2.000:- ur Luciafonden. Grattis till er, och synd att ni inte själva kunde hämta priset.

Efter det tror jag det är kväll, lite fisk till middag och sen god natt, god natt. Men nu kör vi, tar hand om varandra och har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar