söndag 19 juni 2011

Kommentarer

Jag vet inte vad som hänt med min blogg. Kommentarsfältet försvinner så ofta. Jag har kollat alla inställningar, och hittar inte att något är fel. Och supporten är inte till hjälp. Kan det vara så att blogger har något fel som de inte vill tala om? Hoppas att det snart löser sig, för jag saknar kommentarerna jag brukar få ibland.

Gårdagen gick i ultrarapid. Det sätter sina spår att vara vaken så länge som man var under fredags/lördagsdygnet. Men nu känns det som att jag börjar komma igen. Men jag känner mig lite förkyld. Är det allergi eller är det en förkylning? Ja det vet man inte, i de här gräspollentiderna.

Idag kör vi ett 70-årskalas, så nu är förberedelserna i full gång. Det blir alltså sen kväll i dag också. Maken är klok, han tog semester i morgon. Önskar jag hade varit så klok också, men icke! Men vet ni vad, det är ju bara en 4-dagars vecka. Midsommar på fredag!!!! Hoppas att sommarvärmen kommer tillbaka!

Nu kör vi, krama varandra och njut av en härlig sommarsöndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar