torsdag 22 mars 2012

Så har jag då avverkat även min första jobbonsdag. Det kändes ungefär som jag haft 2 dagar semester och sen var tillbaka. Det som gjorde ont var att det fanns mycket att göra när klockan slog 17. Men det får vänta till nästa onsdag.....

Tisdagen ägnade jag åt lite trädgårdsjobb och det känns i både rygg och lår. Jag är så otränad så det finns inte en mer otränad kropp än min. Men det ska åtgärdas. Ska försöka göra mer saker än bara trädgårdsarbete, men det är en bra början. Nu kommer ju dotterns flyttbestyr också. Även det gör nytta på en otränad kropp.

I morgon blir det information på arbetsförmedlingen. Får återkomma till det.

Nu tar vi vara på en härlig vårdag. Kram till er alla.

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag! Jag vet att det verkligen suger att vara arbetssökande men just en dag som idag skulle jag vilja vara hemma liiiite mer. Men du är värd lite sol :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Njut av de fina dagarna när du är ledig, det dyker nog upp ett jobb fortare än du tror. Du har ju en fin tid framför dig som du kan greja i din trädgård m.m. Ha det bra. Kram//Britt :O

    SvaraRadera
  3. Vad kul det är att ni kommenterar. Jag blir så glad av att se och läsa era fina ord. Kram till er!

    SvaraRadera