fredag 9 mars 2012

Fredagkväll

Vad har hänt? Jag bloggar inte längre.

Nu är det fredagskväll, avnjutit en god måltid lagad av mitt hjärta. Ett underbart vin är serverat till måltiden. Kan kallas fredagsmys, eller hur?

Vad har hänt i veckan? Inget speciellt. Lite handboll, mycket värk i rumpan och vanliga jobbdagar. Men nu är de inte många. Jag har bara 5 arbetsdagar kvar på Holmen. Sen återgår jag till arbetslöshet. Vikariatet upphör. Men jag kan lägga en ny titel på mitt CV. Konsult. Jag ska nämligen jobba kvar, någon dag i veckan med varierande arbetsuppgifter. Mest administration. Har skrivit på mitt konsultkontrakt idag.

Men det kanske blir mer bloggande när jag får en jobbsökarvardag igen.

Alla vänner -njut av en härlig helg. Massor med kramar till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar