tisdag 13 mars 2012

Nedräkning, eller inte?

Det känns konstigt i hela kroppen. Förutom rumpan som fortfarande värker. Tre normala arbetsdagar kvar på Holmen. Och sen jobba onsdagar några månader framöver. Hoppas jag kan känna motivation, jag brukar ju inte ha svårt med det. Samtidigt som jag ska söka jobb, så ska jag jobba 20 %, har ni varit i liknande situation?

Helt plötsligt idag, så hade jag många vänner att addera på facebook. Ett bra sätt att hålla kontakt med mina härliga arbetskamrater på Holmen, det inser jag i varje fall. Inget ont som inte för något gott med sig, eller hur?

Ett litet vinglas på en "vårvarm" altan, det har jag just tagit. Nu är det lite jobb vid datorn, med planering och åter planering. Måste få iväg en inbjudan till MHK:s bankett, lätt som en plätt.

Övriga kvällen ska jag faktiskt mysa med mitt hjärta. Han lagar hamburgare med potatismos och egen gjord hamburgerdressing. Kan vara gott en tisdagskväll i mars 2012.

I morgon blir det en tidig morgon. Ska hämta stora barnbarnet Victor i Vadstena kl. 06.15. Han har haft studiedag, och varit hemma hos mor, far och syskon i Vadstena några dagar. Han ska åka med mig till Norrköping.

Ta hand om varandra, kramas lite extra och njut av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar