tisdag 6 mars 2012

Paus - igen!

Nu har jag haft en bloggpaus - igen! Bristande inspiration tror jag att jag drabbats av. Kan bero på alla dessa jäkla värktabletter. Inte riktigt klar i skallen, om man så säger. Inte för att jag brukar vara det i vanliga fall, men nu är det sämre än sämst. Rumpan är lika ond!!!! Ja, rent utav elak. Jag vill att den läker. NU.

I övrigt är det kraftprovet att ta sig till och från jobbet som upptar min tid. Helt slut när jag kommer hem. Tidig sänggång, och det vill säga det är tidig sänggång. Normalt brukar maken och jag gå till sängs vid 21.00 på kvällarna. Men nu är det minst en timma tidigare. Snart blir nog Bollibompa detsamma som godnattsaga, ska ni se.

Nu lite mat, sen vila rumpa. Och kanske lite skumpa? Nej men ett glas rött!!!!

Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar