lördag 15 februari 2014

Sovmorgon - vad är det?

Kan inte förstå varför jag inte kan sova - när jag får. Varit uppe i drygt 1 timma och klockan är snart halv åtta. Försökt mig på Melodikrysset ensam, men det gick inte så bra.

Hade en jättefin Alla hjärtans dag i går. Bubbel och skaldjur tillsammans med min man, mitt hjärta! Jag njöt i stora mått. Hoppas att alla nära och kära också hade en fin dag. Och har fina dagar framöver också. Det gäller ju att ta vara på tiden. Alltför ofta får man bevis på att leva i nuet är viktigt.

Den här lördagen ska jag ta tag i tvättbestyr, städa av med vänsterhanden, för lite damm i hörnen dör vi inte av. Det blåser jättemycket ute, så jag försöker nog vara inomhus så mycket som möjligt.

Nu vill jag bara säga - ta vara på dagen, njut och sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar