fredag 21 februari 2014

En kväll i din anda

Mitt hjärta brister! Jag är bara halv!!

Idag kom vår älskade grannar hem från 4 veckor i Thailand. Vi hade planerat att bjuda på mat och dryck. Det gick inte som vi trott. Du mitt hjärta, lämnade jordelivet.

De kom hit i eftermiddag, grät, skrattade, grät och pratade. Så skönt att få hålla om dessa människor. Sedan bjöd de mig på mat och dryck istället. Allt blev omvänt - utom en sak. Vi åt god mat och drack i din andra älskade Görgen.

Maria och Christer har också varit här. Som vi alla andra - förkrossade! Du har gett så fina avtryck och jag får så mycket omtanke. Allt du lärt mig - var dig själv! Det hjälper. Det vi gett till andra får jag nu känna i form av all omtanke.

Här sitter du hjärtat, i din älskade T-shirt från Svensk Cater. Du är djupt koncentrerad - vet inte på vad, och hela ditt ansikte ler. Så log du mot mig varje, varje dag. Vi berättade för varandra hur mycket vi älskade varandra och att vi funnit vår livskamrat. Kärlek!

Jag lovar dig - jag ska komma igenom det här. Det hade du velat och det hade du gjort. Vi har så fina barn och barnbarn tillsammans, sådan omtanke sådan kärlek. Jag känner mig trygg - men jag saknar dig så in i h-vete. Vill ha din bamsekram, vill ha dina smekningar, vill ha din godnattpuss - jag vill ha dig här och nu.

Du har dessa dagar visat att du månar om mig än, tydliga tecken och jag vill ha fler. Kan också se Janne, Eddie och dig sitta på en liten molntuss och ha koll på oss. "kocka-fan" med vänner - se till att vi mår bra. Älskar, och åter älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar