onsdag 5 december 2012

Ett samtal betyder så mycket!

Jag är så glad! Tänk vad ett telefonsamtal kan göra!

Mitt i allt snöande och pysslande ringer min telefon.

- Hej, det här är NN som ringer
- Hej, vad kul att du ringer
- Kan du komma till oss på jobbintervju i morgon?

Jag vill bara skrika rakt ut. Jippi jag vill, jag vill, jag vill.

Lugnt konstaterar jag att visst kan jag det. Bara jag inte är insnöad (då menar jag insnöad på riktigt, inte som jag är vanligtvis).

Jobbet jag sökt är ett VD-assistentjobb i Linköping. Föregångaren går i pension redan 20 december och jag är ju ledig direkt. Tror ni att det kan hjälpa mig? Jag känner också ansvarig. Han har tidigare varit och hjälpt Expert med ett stort projekt som jag hade turen att följa på nära håll.

Snälla läsare, håll tummarna för mig!!!!

Bamsekramar

2 kommentarer:

  1. gratulera gratulera

    de där blir så bra
    margareta

    SvaraRadera
  2. Detta är vad Du väntat på. Jobbet är Ditt! Grattis!

    SvaraRadera