tisdag 10 april 2012

Vardag igen

Jaha, då var påskhelgen slut. Tycker att vi haft en skön helg som avslutades med besök av barn och barnbarn samt påskharen som varit i skogen och det till glädje för de små liven.

Morgonen idag började inte med promenad, utan ett tandläkarbesök. 2 tänder måste åtgärdas så nytt besök väntas nästa måndag. Fy, fy men det får gå.

Efter tandisbesök tog jag lite kort på ett tyg i ett skyltfönster i Vadstena. Tyget kan bli aktuellt som gardin i lillskruttan Stinas fönster. Hennes mamma får mäta lite ikväll, så får vi se vad mormor kan åstadkomma i syväg. Snyggt var tyget i alla fall. Sen styrde jag bilen mot klubbis för en snabbkoll och en kopp kaffe.

Nu sitter jag vid datorn och leter potentiella jobb att söka. Och så lite bloggläsande förstås. Jag har tvätt och garderober som väntar på mina händer, får nog ta och sätta lite fart.

Sköt om er, massor med kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar