torsdag 19 april 2012

Hänt sen sist?

Ja, det blir långt mellan blogginläggen. Fick en kommentar om det, och jag håller med. Jag borde ha tid att blogga. Men, men jag har prioriterat att inte sitta vid datorn. Jag har fått tillbaka lite energi, tror att det beror på mina promenader. Positivt.

Tisdagen ägnade jag åt städning, lunch med vännina och eftermiddagen besök hos en kär vän. Hon har drabbats av ALS, hemska sjukdom. Så skönt att träffa henne, se att humöret finns kvar trots allt elände. Snälla forskning - hitta botemedel snabbt.

Onsdagen är ju min jobbardag, så den bara försvann. Och nu är det torsdag morgon, snart dags för motionspass. Kanske att det blir en resa till grannstaden Linköping för att passa lite barnbarn. Vi får se vad dagen i dag har att ge.

Kram till er alla!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar