torsdag 23 februari 2012

Vad har hänt?

Ett långt avbrott här på bloggen och ändå har inget speciellt hänt.

Måndag: Styrelsemöte till sent på kvällen. Maken fick bädda ner sig, sjuk i influensa
Tisdag: Träff med bästa Experttjejerna. Som vanligt massor med snack och så mycket energi tillbaka.
Onsdag: Nu börjar det hända saker. Skulle åka till jobbet, 06.15 på morgonen. Går ut på altanen och till trappan. Wooops, där flög fötterna iväg och jag landade på svanskotan. Tog sista trappsteget och hamnade på stenkanten med rumpstumpen. Den är av dubbel storlek nu. Stor innan och nu enorm. Försökte sätta mig i bilen - det var bara att glömma. Jag kommer inte ner. Shiiiit, så ont det gör. Även vänster knä fick sig en rejäl smäll. Bara att inse att man får stanna hemma. Jag kom inte in i bilen.
Torsdag: Lika i dag, kan inte sätta mig vid ratten. Om jag ska sitta så får det blir på höger bakdel. Lite snedbelastning kan man ju gott säga. En fördel dock: Att stå är helt OK, så stryktvätten fick sig en omgång. Lite lindrigare nu med värktabletter, så jag hoppas att det släpper av.

Lite kort version av vad som hänt under min bloggfrånvaro. Härlig vårdag i dag, njut kära vänner. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar