måndag 13 februari 2012

Normalt

Den här måndagen har varit helt normal. Jag vaknade, ganska utsövd faktiskt. Har med andra ord sovit precis så mycket som jag behöver. Skönt.

En lugn morgon med vanliga rutiner. Resan till och från jobbet gick bra. Glad över att ljuset är på väg. God lunch och en bra arbetsdag, när det mesta flutit på precis som det ska.

God mat, när jag kom hem. Rotmos och rimmad skinka. Ni vet vid det här laget att jag gillar husmanskost. Ett enda fel - jag skulle varit hos min härliga nagelterapeut ikväll. Jag trodde det var i morgon. Men det löste sig det också. Hon hade en tid på onsdag kväll. Så nu lär jag inte glömma bort den tiden.

Nu blir det en stund framför TV:n innan det är dags att sussa kudde igen. Ganska skönt med en helt normal dag. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar