tisdag 7 februari 2012

Det bultar och det bankar

i mitt vänstra öra. Undrar om det är en öroninflammation på G. Störd nattsömn och ett riktigt bultande i örat gör att jag stannar hemma även i dag. Behöver faktiskt sova ut, om det nu går för hammaren där inne. Kanske ringa sjukvårdsupplysningen eller ta en sväng till apoteket.

Gnälligt värre, lät det där. Men så farligt är det inte. Blev oerhört rörd i går kväll när jag kollade in Sofias änglar. Elisabeth som medverkade har en blogg som jag brukar läsa. Varför ska så härliga människor drabbas av det hemska cancermonstret? Ingen förklaring finns, men orättvist är det. Ingen ska behöva genomgå det helsike som sjukdomen medför.

Soffhäng blir det idag. Vila, vila och åter vila - det brukar påskynda tillfrisknandet. Kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. Åh nu har jag hittat till dig!
    Såg inte Sofias änglar igår, min man ville inte... men har nu hittat även den tjejens blogg.
    Ha´re gott o Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du tittade in här. Bättre idag, på jobbet igen. Vi får fortsätta läsa om varandra och lycka till!

    SvaraRadera