måndag 27 februari 2012

Jobbat

Idag tog jag mig till jobbet. Satt och småskrattade lite på vägen till Norrköping. Tänk en en medelålders kärring, sittandes på en änd-ring, ganska rakryggad. Undrar vad polisen skulle sagt om de hade stoppat mig av någon anledning. Eftersom man hamnar ganska högt upp, så åkte säkerhetsbältet ur sitt fäste flera gånger och det började tjuta. Irriterande och jag kände mig så löjlig.

Måste  säga att det var inte lätt att jobba. Trodde nog att det här fixar jag lätt som en plätt. Men det var ansträngande att stå hela tiden. Man vänjer sig nog. Kan lova att det blir sängläge tidigt ikväll.

I övrigt händer inte mycket. Det är nog så att jag är fullt upptagen av den hemska smärtan. Nu blir det snart Halv åtta hos mig, och därefter sängen tror jag.

Kram till er alla!

2 kommentarer:

  1. Förlåt Elsa men jag kan inte låta bli att skratta mitt i eländet när jag ser dig framför mig sittande på en badring i bilen. Kram

    SvaraRadera
  2. Det är meningen att man ska få sig ett gott skratt. Jag bjuder så gärna på det. Kram till dig!

    SvaraRadera