tisdag 11 maj 2010

Sol ute och sol inne

Idag känner jag mig mycket bättre, penicillinet börjar göra verkan, så en tur till jobbet blir det idag. Det är solen inne, det. Solen fullkomligt strålar från en klarblå himmel utanför fönstret också. Man blir glad när man tittar ut. Visserligen frost på backen, men det försvinner snart....

Idag har vi lite smått och gott att reda ut kring olika annonseringar vi ska göra för hotellet. Lite avtal som också ska färdigställas och så dyker det alltid upp nya saker som måste till.... det är inte långt kvar nu! 10 juni är nära - det pirrar i magen - kommer allt att vara klar? Men även på slutet har dygnet 24 timmar, så det blir nog mycket jobb sista veckorna. Och jag ska gå en projektledarkurs mitt uppe i allt detta.

Ikväll är det samrådsmöte med Motala kommun gällande vår detaljplan för området där vi bor. Varken Görgen eller jag har deltagit på ett sådant möte tidigare, så nu blir vi en erfarenhet rikare ikväll. Spännande att se om de tomtägare som inte brukar delta på vår röjardagar och årsmöten kommer den här gången....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar