torsdag 20 maj 2010

1 gång = ingen gång, 2 gånger = trend

är det inte så man brukar säga? Då är jag inne i en ond trend - stängde nämligen av väckarklockan idag också, utan att gå upp. Vaknade kl. 07.00 och insåg att jag försovit mig. Vad är detta? Vårtrötthet, sjukdomströtthet eller ren nonchalans från mig? Skärpning måste till.

Vilken underbar kväll det var i går, 20 grader varmt och tårna fick känna på sjön Borens vatten. Faktiskt läge för ett dopp snart, det isade inget i foten när den doppades. Vilken härlig tid som väntar oss...

Idag blir det en massa olika sammanställningar som ska vara klara, jag ska ju gå kurs nästa vecka, så nu är jag verkligen inne i slutfasen inför öppnandet. Oj, oj - kommer vi att fixa allt? JA, det gör vi - viljan finns och den löser mycket. Nu sätter jag fart....

1 kommentar: