måndag 3 maj 2010

Host, host, och åter host

J-vla hosta. Har så förbaskat ont i mage och rygg av denna hosta. Och inte får man sova heller. I natt har det varit hemskt, har varit vaken 1-2 ggr/timma för att hosta. Det här gör att man känner sig seg, och eftersom jag tagit lite av en stark hostmedicin så är jag seg i dubbel bemärkelse. Men man griper ju efter varje hårstrå för att få sova....

Idag blir det att ta med kameran och ta lite foto kring hotellet. Ska bli skoj, jag hoppas att det blir några bra bilder som går att använda på hemsidan. Jag måste lära mig Photoshop ordentligt så att jag kan redigera bilder också. Tror att det jag ska kolla nära en sådan kurs börjar.....

I övrigt blir det lite inköp av täcke, kuddar och lite andra saker. Ska träffa en säljare under förmiddagen. Får se nu hur länge jag orkar vara kvar på jobbet......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar