lördag 26 april 2014

Familjedag

Idag ska vi, hela familjen åka till Linköping för att äta lunch hos en kund till mitt älskade hjärta. Är övertygad om att han kommer att vara med oss. Det blir en dag i hans anda.

Efter lunchen åker vi hit hem, äter gott bl a kräftor förstås och umgås. Precis det som min älskade gillade mest. Att ha alla samlade.

Hoppas att det blir en enormt fin dag, att vi kan vara i din älskade trädgård och bara mysa. Leka med barnen (påskäggsjakt förstås i skogen).

Just nu är det tungt, saknar dig så. Skakar i hela kroppen av längtan. Alla fina barn och barnbarn kommer att hjälpa mig senare idag. De ger mig hopp om en framtid där jag enbart bär fina minnen och att kroppen också kan minnas utan att tårarna rinner.

Var med oss idag, sprid ditt lugn till oss och låt oss minnas. Din värme, din generositet, din humor, ditt omhändertagande - allt det du var. Följ oss från din himmel.

Gud vad jag saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar