fredag 29 juni 2012

Kommer inte igång

Jag kommer inte riktigt igång med min dator. Fast det beror på bristande engagemang från min sida. Måste försöka ta tag i det i helgen.

När man jobbar händer inte så mycket. Man åker på morgonen, kommer hem på kvällen och då är det bara slappande som gäller. Jag har fått förlängt en vecka till, skönt!.

Ikväll blir det födelsedagskalas för lilla Ebba som fyller 6 år. Oj vad snabbt det går. Kommer ihåg när hon nyfödd låg i vagnen när vi firade min 50-årsdag. Kan det vara sant att även jag blivit 6 år äldre? Tyvärr - fast jag har ju samlat på mig en del livserfarenhet under dessa år. Bra!

Imorgon är det lite partaj hos en granne. Det innebär trevligt umgänge med fler grannar. Vi hoppas på fint väder.

Sköt om er och massor med kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar