onsdag 13 juni 2012

Anställningslös - nej!

En händelserik onsdag har snart passerat. Uppe med tuppen, 200 bullar och 18 rågkakor blev resultatet plus lite chokladbollar (bäst att skriva så, vågar inte skriva det jag tänker.

Har gjort schema för helgen, pilar, informationsblad, kartor och gästkort. Det är mycket nu....

Men kanslisten och jag vi har fixat till det. Vi gjorde också en förmiddagspaus för att gratulera en granne som fyller 70 år idag. Hon hade sagt ifrån sig allt, men grannen Anette, jag och kanslisten vi tog nybakad bullar och kakor samt kaffe och bjöd henne på. Hon blev kanonglad.

Och nu ska jag lägga matbrödet i påsar, frysa det och vet ni vad?

Telefonen ringde runt lunch. Min förre chef från HIT (Holmen IT) var på tråden. Jag får börja jobba igen, 2 veckor framöver heltid. Känns OK. Så nu är jag inte anställningslös på ett tag. Börjar på måndag igen, tjoho!!!!!

Ha en bra onsdagkväll, njut av solen och värmen. Kramas lite också!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar