tisdag 26 juni 2012

Inte bortglömd

Bloggen är inte bortglömd men jag har problem med datorn. Fick igår inköpa en ny och den är inte ansluten än. Fasen att man inte är tekniker. Begriper ingenting men har ju goa arbetskamrater nu som kan hjälpa mig.

Vad har hänt sen sist?

En underbar midsommarhelg tillsammans med mina kära barn och barnbarn, trädgårdsskötsel, god mat och dryck. Sedvanligt firande i området med lotter, dans och musik. Härliga midsommar! Vi hade i alla fall tur med vädret. Inget regn under midsommarafton, kanonfin midsommardag och en halvregnig söndag. Kan man inte klaga på.

Och så jobbar jag ju. Det tar tid men är fantastiskt kul. Har också skickat lite jobbansökningar så nu får vi se vad som kommer att hända framöver.

Ha tålamod, snart ska jag vara igång med bloggandet som vanligt. Kram till er som har tålamod att kolla in här då och då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar