fredag 6 juli 2012

En vecka till

har gått sen jag bloggade. Fy skäms på mig! Jag har inte prioriterat det, utan jobb och avkoppling med maken har fått mer tid.

Nu har jag jobbat färdigt för den här gången. Men det kanske blir lite mer i augusti, september och oktober. Vi får se vad som händer. Har också skickat in några andra ansökningar, så lite är det på G.

Idag är jag och snabeldraken vänner. Har inte gått en promenad med honom på länge, så nu är det ett måste. Jag som säger att jag avskaffat måsten har fått ta tillbaka ett. Lite damm i hörnen gör inget, men nu är det drivor. Vädret är ju rätt idag.

Helgen är helt oskriven än så länge. Ett besök i svampskogen finns i mitt huvud. Vi gjorde det första besöket förra helgen vilket resulterade i 2 liter kantareller. De är på G vill jag lova, de små svamparna.

Ha en riktig skön dag! Kram till er alla som tittar in här då och då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar