söndag 14 december 2014

En Ängels betydelse

För att hedra vår saknade Görgen, åkte jag och lill-dottern med särbo till Norrköping igår.

Vi julshoppade lite på stan på eftermiddagen och på kvällen blev det julshow med Lotta Källström & Co. En helt fantastisk show, ett härligt julbord som stod uppdukat - vi fick lyssna på musik där texterna fick en helt annan innebörd. Bara för att det var den finaste ängeln av alla som hade födelsedag.

Lotta sjöng ju på hans begravning. Så underbart och fint. Hela hon är en levande ängel och därför ville jag överlämna något personligt. Jag bad personalen ge henne ett paket efter showen.
Tack Else-Marie för ängeln! Jätteglad att ni kom till oss just idag, skönt att se dig dansa, skratta och trivas mitt i allt! Kram

En levande ängel, fick en ängel i glas när vi "firade" vår egen ängel i himlen.

Jag överlevde dagen, fick en härlig avslutning men så mycket tårar det finns. De tar aldrig slut. Timme efter timme, de bara rinner- Känner mig så maktlös på något vis. Hur jag än försöker "skärpa" mig så går det inte. De fortsätter att rinna.

Hoppas att ni som läser det här, tar vara på dagen i dag, kramas och njut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar