söndag 20 januari 2013

Långt mellan inläggen

Det är långt mellan inläggen i bloggen nu.

Någon riktigt bra orsak har jag inte, men en tanke är att jag prioriterar så mycket annat. Mycket tid ägnas jobbet. Det är så underbart att känna att man hittat rätt. Ett kanonroligt jobb för mig. Jag är så tacksam mot Anna som tipsade om det, och givetvis till arbetsgivaren som vill ge mig en chans.

Numera är det alltså tidiga bilturer till grannstaden, jobba och sedan hem. Föreningslivet har också tagit fart, så det är några timmar varje vecka som ägnas åt klubben. Kul, spännande och hopp om att jobbet ger resultat.

Egentligen händer inte så mycket mer. Ett ganska normalt liv, äta, sova och jobba. Men jag är nöjd med det. Väntar på att vårsolen ska visa sig ordentligt så att man kan njuta lite utomhus när tid finns.

Sköt om er nu så hör vi kanske snart igen!

3 kommentarer:

  1. Jätteroligt att du är upptagen av ditt jobb! Våren kommer och därefter sommaren med möjlighet att njuta, men du är väl ledig på helgerna? Vi gläds med dig, då vi också vet hur det är att vara utan jobb. För oss är jobbet numera en njutning, då det kommer fridagar varje vecka, till skillnad mot tidigare. Hälsa Görgen!

    SvaraRadera
  2. Jag är ledig på helgerna, men de springer fort iväg. Ofta många "måsten" såsom tvätt, städ o hemmapyssel. Härligt att höra att era jobb är en njutning och glad att ni nu har fridagar. Kram till er alla!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du trivs på nya jobbet! Underbart kul!
    Ta hand om dig och maken!
    Kram.

    SvaraRadera