torsdag 3 maj 2012

Musöron

Nu har björkarna fått musöron. Dags att klippa rosorna. Jag tog några stycken i helgen, men kom på att några är kvar. Hoppas på många fina blommor senare i år.

Igår var det jobbdag. Det ser ut som det bara blir ett par dagar till på Holmen, sen är jag helt anställningslös. Dags att lägga en epok bakom sig och titta framåt. Hoppas att det löser sig snart.

Idag blir det promenad nu på morgonen, sen lite pyssel hemma och provtagning på vårdcentralen. Hoppas få prata med någon bra sköterska som kan ge mig tips om yrseln. Den kommer och går. Främst när jag lägger mig och även när jag reser mig upp. Känner sällan något mitt på dagen.

Det är kanske bra att vara ute och ta vara på solen idag också. Det verkar som det är sista dagen för den här solperioden. Verkar bli mycket sämre de närmaste dagarna. Så lite tid utomhus måste jag tillbringa idag.

Sköt om er. Kram

1 kommentar:

  1. Passa på och njut av den kommande sommaren när du är fri från jobb, du får säkert något nytt till hösten. Kram//Britt

    SvaraRadera